Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Az új ágyikók

2008.09.09. 22:33 - gemini!

Teljesen feldobódtam ma délután. Férjem hazaérkezett az IKEÁ-ban vásárolt gyerekágyakkal, amik még beszorozva is olcsónak mondhatóak. Nekifogott a szerelésnek - csak 3 gyerek téblábolt az alkatrészek között, hiába próbáltam elterelni a figyelmüket, még Hanga is szerelni akart- de fürdetésig csak elkészült a 2 ágy. Hát, vegyes volt a fogadtatás...
Szépen elrendeztünk mindent, igyekeztünk, hogy kellően álomba hívogatóak legyenek. Elsőre inkább egymás mellé toltuk az ágyakat, így könnyebb lesz az átszokás, később L alakban lesznek elrendezve. Biztos, ami biztos alapon a régi kerítéssel körbevont franciaágyuk egy darabig még a gyerekszobában marad - ha nagyon fárasztó lenne a mai éjszaka, inkább visszarakjuk őket az eredeti kuckójukba - , úgyhogy most bármerre nézek, csak ágyakat látok. 
005
Az este a fürcsi után mindig ugyanazzal a szertartással végződik. Megkapják a kakaójukat (ez az egyetlen dolog, amit még cumiból isznak, de nincs szívem megfosztani őket tőle, annyira áhítatosan kívánják), lefekszenek és esti mesét néznek a hordozható dvd-lejátszón. (Mi lenne velünk nélküle? :-))
Először megmutattam az elkészített kuckót. Bemásztak, hónuk alá kapták a párnákra készített nyuszikat, Csenge megjegyezte, hogy "sok ágy", majd rohantak vissza a nappaliba Nouky-t nézni.


Fogtam a lejátszót és bevittem a gyerekszobába. Mikor leesett nekik, hogy mi a tervem, kikészültek. Végül azért 15 percig eltűrték a dolgot és megadóan nézték az új ágyban a mesét.
013
Megérezték, hogy közeledik a lefekvés ideje és pánikszerűen kirohantak a nappaliba, inkább mégis ott néznének tv-t, az biztonságosabb. Egymást vigasztalták, rettegtek visszamenni az új kuckóhoz.


Nehezen ment, de sikerült lenyugtatnom őket, lefeküdtek, habár Ajsa többször felült ijedten a sötétben, hogy meggyőződjön róla, ott vagyok-e még. Csenge aludt már, mikor kimásztam az ágyukból, Ajsa még győzködte magát: "ne fél Ajsa, ne félj". Egyelőre csend van, kíváncsi vagyok, milyen éjszakánk lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr82656328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

porpika 2008.09.10. 12:22:18

Ez az ágy kérdés nálunk is már nagyon időszerű. Még a rácsos ágyban alszanak. Mi úgy tervezzük, hogy emeletes ágyat veszünk, ami átalakítható kettő heverővé. Majd idővel (szerintem iskolakezdés felé, mivel akkor már kell a hely az íróasztaloknak) emeletes ágy lesz belőle. Ettől nagyon félek, el sem tudom képzelni, hogy le fognak főleg délben feküdni és el fognak egyedül aludni, mint most. Az éjszakáról nem is beszélve, szerintem vándorlás lesz egy jópárszor az biztos. Szóval nagyon halogatjuk a dolgot, de már nem sokáig lehet.

Andi 2008.09.10. 14:58:44

Örülök, hogy találtatok ágyakat. A fiúknak egy hónap kellett amíg megszokták, hogy külön ágyban kell aludniuk. Minden éjszaka átjárkáltak a mi ágyunkba. Két nap után inkább náluk aludtam egy matracon, hogy a férjem kitudja pihenni magát. Előtte ők is a nagy franciaágyunkban aludtak, amit mi is körberácsoztunk. Most már mi is a saját ágyunkban alszunk, igaz a rácsok nélkül.

gemini! 2008.09.10. 22:58:04

Az első éjszaka meglepően jól sikerült, csak szokásos mennyiségű nyüszögés és hajnali kakaózás volt. A délutáni alvás már neccesebb volt, nem aludtak semmit, de nem is számítottam jobbra: ráccsal körbekerítve is nehéz őket rábírni. Remélem azért nem tart 1 hónapig az átállás. :-)


süti beállítások módosítása