Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Parancsolóim

2008.10.02. 14:56 - gemini!

Meg kell, hogy mondjam, ez iszonyú kemény. Az elmúlt 1 héten sokkal nehezebben toleráltam az állandó nyafogásukat (nincs délutáni alvás), miközben minduntalan azon filozofálgattam magamban, hányszor tudja egy 2 és féléves gyerek elismételni ugyanazt a szót fél percen belül. A türelem egyáltalán nem jellemző a kisgyerekekre, ezt meg kell, hogy állapítsam. Férjemmel az első rövid beszélgetést kb. este 9 óra magasságában tudjuk megejteni, addig csak ugrálunk, mint ahogy az egy kötelességtudó személyzethez illik. A legnehezebb persze egyedül, napközben. Tudom, hogy nem direkt csinálják, de minden mindig a legrosszabb pillanatban történik: ha Hangát etetem, tuti, hogy valamelyikük (rosszabb esetben mindkettő felváltva) elkiáltja magát, hogy "pisi", "kaki" és már rohan is a fürdőszoba felé izgatottan. Én kb. ugyanilyen izgatottan (és magamban mérgelődve: "na, megint pont jókor!") szaladok utána, hogy a szűkítőt a wc-re rakjam, a nadrágját lehúzzam. Közben szegény Hanga vagy a karomon lóg maszatos, döbbent fejjel, és nem érti, most mit keresünk mindannyian a klotyón, vagy ledobtam a játékszőnyegére és már csak a távozó alakomat látja - ilyenkor keserves sírással kúszik ki utánunk.
Tudom, hogy én szerettem volna, hogy beszéljenek már, de most egész nap be nem áll a szájuk: és ezek a szájak parancsokat osztogatnak. Persze még mindig jobb, mint hajdanán, akkor ugyanígy követelőztek, de csak nyüszögve, szavak nélkül, sokszor meg sem értettük, mit akarnak (ami persze még jobban felhúzta őket). Egész nap megy az utasítgatás: gyere ide, menj oda, kapcsold be a mesét, inni kérek, enni kérek, pisilni kell, most a bilibe akarok, nem a wc-be, begurult a labda a szekrény alá, de a másik is, kérem a buborékfújót, Csenge elvette a babámat, Hanga meghúzta a hajamat... Hosszú műszak, ami reggel 7-től este fél 9-ig tart, szünet nélkül.
Ha idáig azt hittem, nincs nehezebb, mint mikor két gyerek 5 percenként összebalhézik egy játékon, akkor tévedtem - veszekedhetnek azon hárman is. :-) Csenge egyszerűen nem bírja elviselni a látványt, ha Hanga játszik valamivel, így rögtön kicsavar minden játékot a kezéből. Megfigyeltük, kialakult egy rangsor: Csenge inkább Ajsát védelmezi, babusgatja, Ajsa pedig Hangát. Hanga hűséges kiskutya szemmel követi nővéreit, kúszik, mászik a lábuknál és reménykedik benne, hogy hátha leállnak vele is játszani. Edzett csajszi, az biztos, nővérei sokszor nem bánnak vele kesztűs kézzel és gyakran megy fel nálam a pumpa, ha azt látom, ütögetik a fejét, csak mert túl közel ment hozzájuk. Nem tudom, milyen képességeket tulajdonítanak neki, de Csengét már az is felingerli, ha Hanga elindul a tv irányába: ilyenkor kiabálva a képernyő előtt terem feltartott kezekkel, hiába nyugtatom, "nyugi, Hanga nem tudja kikapcsolni a mesét!". Ennek ellenére kicsi manóm rajong a nővéreiért. Ha nincsenek itthon, minden baja van, nyűgös, ahogy hazaértek, minha kicserélték volna. Felemelt karokkal, lábakkal "repül" a földön örömében, ha leereszkednek hozzá és játszanak vele. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr12692576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildi · http://bobesbobek.blogspot.com 2008.10.02. 16:36:46

Szia :)
Mi is mindig azon viccelünk a párommal, hogy "a bejárónő meg az inas" vagy a "cseléd meg a sofőr" vagyunk! :)))
Szegény Te - olyan strapás 2 gyerek is, hát még 3! És pontosan, ha nem hagynak magadra egy órát, meg lehet őrülni, ezzel én is így vagyok...
Láttam az apafej.eu-t, tök király ötlet. Férjed Joe Gemin, ugye? :) Igazán bátor dolog nyíltan írni az érzéseinkről, főleg egy férfinak, gondolom. Abba ne hagyják! :)
Minden jót, majd jelentkezem ám "otthon" is...
i.

gemini! 2008.10.05. 10:52:33

Hát igen, iszonyúan ki tudják készíteni az embert - pedig minden reggel megfogadom, igyekszem megőrizni a nyugalmamat, de sokszor sikerül eljuttatniuk egy olyan pontra, hogy őrjöngeni tudnék. Múltkor egy bilit vágtam neki a falnak. :-)Aztán eltelik 20 perc és ismét angyalkák - elképesztő. Várom a beszámolókat, kíváncsi vagyok, mi történik Veletek! :-)


süti beállítások módosítása